CJ* Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 måste klara "Just Business" jag blir så förbannad när jag inte klarar det på så många försök! blir bara sämre varje gång!... motorcyckeln sprängs hela tiden! Mission Impossible? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nä....de e faktist lätt för mig....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jättemöjligt. Sikta på förarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det finns väl inte så mycket tips att ge. Jag körde om det 3 gånger, ganska svårt... ja. Men det blir ju lättare för varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 måste klara "Just Business" jag blir så förbannad när jag inte klarar det på så många försök! blir bara sämre varje gång!... motorcyckeln sprängs hela tiden! Mission Impossible? försök att sjuta föraren på motorcykeln...sedan när lastbilen kommer så strunta i den.. den släpper bara ner bilar på de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det finns väl inte så mycket tips att ge. Jag körde om det 3 gånger, ganska svårt... ja. Men det blir ju lättare för varje gång ne..jag laddar upp o börjar om hela hela tiden...jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 försök att sjuta föraren på motorcykeln...sedan när lastbilen kommer så strunta i den.. den släpper bara ner bilar på de andra. men jag siktar som en kossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag fastnade också på detta uppdrag, nyckel till att klara det är att inte ladda om! Om du inte laddar om så blir CJ bättre och bättre på att hantera vapnet. tillslut kommer du att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kör det flera gånger utan att ladda om för då ska det ju bli lättare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ok...då ska jag köra tre gånger utan att ladda då! måste klara de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men när jag dör sen har jag ju inga vapen kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Börja mucka med något gäng! Jag körde över dom med bilen för att på så vis få tag på en pistol/Uzzi. Går att göra precis utanför sjukhuset. Redigerad 4 november, 2004 av BoaMorté Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 måste klara "Just Business" jag blir så förbannad när jag inte klarar det på så många försök! blir bara sämre varje gång!... motorcyckeln sprängs hela tiden! Mission Impossible? klarade det på första försöket haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Börja mucka med något gäng! Jag körde över dom med bilen för att på så vis få tag på en pistol/Uzzi. Går att göra precis utanför sjukhuset. härligt! klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Härligt! Var jäkligt skönt när jag väl fixade uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts