Meller Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 G-VG. Orkar, bara inte orkar plugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag ligger ungefär på g-vg. Jag går i 9:an och är därför 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag låg alltid på VG-MVG förut men nu pluggar jag inte lika flitigt längre så för tillfället tror jag att jag ligger på VG i de flesta ämnen. Kan däremot skryta om att jag hade MVG på alla fysikprov i grundskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har precis börjat första ring men i nian hade jag väl runt 5-6 VG'n och typ... 2-3 MVG'n, resten G. Inget IG, är faktiskt glad över det då jag var tämligen säker på IG i spanska och kemi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag ligger ungefär på g-vg. Jag går i 9:an och är därför 15 år. Är du 15 år enbart för att du går i 9an? Man kan faktiskt vara både 14, 15, och 16 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Typ VG-MVG, ettan i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Hmm... som slutbetyg i åttan fick jag två G, fyra MVG och resten VG. Jag går nu i nian. Men denna termin har jag jobbat på extra flitigt, så jag hoppas att betygen höjs en aning Vote: VG-MVG Redigerad 5 november, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 VG Har typ 9 vg å resten g...denna terminen får ja nog bättre ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har mest G. MVG i svenska o engelska (skicklig på att skriva, o har bra uttal, flyt och grammatik i eng). VG i samhälle, IG i franska (gjorde dock sån där prövning, så jag har G nu), och VG i matte A. VG i naturkunskap. VG i bild dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 G har haft g på alla prov hittils vg på 1 orka skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vg på alla prov, kanske något mvg också, men glöm inte bort "knowledge is power", och vad har ni tänkt er att läsa på för högskolor med tanke på att det blir svårare och svårare att läsa ikapp. Men sedan så funderar jag på att skaffa arbete vid sidan av nu. Btw arman läser du på polhem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 [ARMAN]Ligger väl på G ungefär...[/ARMAN] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 alla G, anstränger mig inte särskilt.. går i nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Fordongrundkurs G Fordonskännedom VG Datorkunskap VG Fordon och Samhälle VG Fordonsel A VG Hydraulik och Pneumatik VG Arbetsmiljö och säkerhet VG Fordonsvård och service VG Tungafordon grundkurs VG Kvaliteteknik VG Engelska Svenska matte G Betygen i 1an Går nu Andra året på Fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 IG-G Gör aldrig läxorna typ, bara ibland. Oh justja .. har ju engelska föredrag snart .. jag som bara spelat SA hela lovet Ligger på ett svagt vg på det mesta (G då eftersom läxorna = nada, zip, noll, orka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vote: G antagligen VG-MVG i engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 snarare på en tysk skola? grattis du har vunnit en miljon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 IG-G Tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Engelskprovet : G Matteprov : MVG Kemiprov : VG Spanska : VG SO prov om religion : VG SO prov om geografi : VG SO prov om Historia : VG Vote : VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts