Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hej ! idag gjorde jag klart min nya sida My Webpage Säg vad ni tycker om den och vad jag kan förbättra , bara så ni vet så e det meningen att den ska va oseriös ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Haha, f*n va läcker! 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tack som fan det kommer snart mer innehåll på sidan Men bra att du tycker om stilen vi kör för den kommer vi köra alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 En grej bara. IMHO = In My Humble Opinion AFK = Away From Keyboard. Står på samma linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tack fixar det inatt orkar inte nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 någon annan kommentar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Snygg sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Naaajs sida PS. de e ja som e Oggster (Oggi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag kan inte få Pingu videon att funka! Alla andra fungerar, men inte den. Videon startar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Najss... Men va menar du med bannerbyten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bannerbyten e när man bytar banner med en annan hemsida, så i den bannerbyten sidan ska han lägga upp andra sidor han har gjort bannerbyte med, så han kan skaffa fler besökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Pingu var ju skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 om pingu inte funka så först så vänta lite innan , sen trycker du på play , om den hakar upp sej eller nått så bara tryck på play igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 lite grejer:centrera sidan, gillar inte när sidan slickar kanten och sedan lämnar den högra ½an tom.menyn är för plottrig, lägg en border under varje så man kan skilja dem åt bättre (länkarna)justera boxen längst ner till vänster så att texten är vänster-justerad.gör länkar mer tydliga, att ha dem exakt likadana som vanlig text gör det ganska svårt att veta om det är en länk eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) pingu VS cp-truck, är det hela versionen (:!!! / EDIT: grym sida! 15/10 / EDIT2: w8 = wait / EDIT3: om du vill ha hjälp med att hitta flash- och vanliga filmer, så säg till Redigerad 6 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 tack .. Vigge varföt tror du jag gjort sidan så den är så långt till vänster? Jo för jag vill ha den så ok Ludee Jag behöver gärna hjälp till att hitta flashfilmer Har redan tänkt att lägga upp alla salad fingers Och sen vet jag inte hur jag ska bygga upp flash Arkivet men posta länk till flash filmerna i denna tråden så ska jag se om jag orkar lägga upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 tack .. Vigge varföt tror du jag gjort sidan så den är så långt till vänster? Jo för jag vill ha den så du kanske vill, men det behöver inte betyda att jag tycker om det nåja, din sida, ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag mena inte att vara taskig eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Pingu äger fett asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts