Yngvelli Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag har köpt alla företag ( porrklubben, porrfilmstudion, glassfabriken, sedeltryckeriet, taxibolaget, nattklubben och hamnen ). Jag har gjort bankrånet på Malibu club och så. Jag har även tagit emot phils uppdrag efter detta. Efter att ha klarat hans uyppdrag så kan jag dock inte göra någonting. Det finns inga nya uppdrag att gå till, ingen ringer mig på mobilen om hjälp osv. Kan det hela ha något att göra med att Cam Jones råkade dö under bankrånet jag hgenomförde 8 det verkade inte vara ett måste att han skulle dö eller så ). Snälla hjälp mig vill verkligen komma vidare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 men har du gjort alla uppdrag på Företagen du köpt?? t.ex. sno bilar och sälja till Sun Yard? (bil firman) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ice Cream fabriken, köp den och sälj glass till 50 personer och sen får du fler uppdrag i printing works och sen hos lance ( du måste sälja 50 glassar på rad inte t.ex 30 först och 20 sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Hehe.. Har du problem Felle =) I can fix it 4 ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yngvelli Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Klarade det hela nu. Har sett spelets slut nu också ( detvisade sig förövrigt att glassfabriken inte var ett måste att klara. Jag avklarade uppdraget i hamnen istället ). Tycker spelets habdling var för kort plus att det som var lite överraskande med slutet inte var oväöntat direkt ( ni som sett slutert vet nog vad jag menar ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 hehe. jo... men ett råd till de som inte klarat det än: Ta det lungt. Dra ut på det så mycket som möjligt! För visst är det ett underbart spel även om det är lite för kort... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 man måste ha print works malibo och 4 företag till plus alla uppdrag klarade för de företagen först då kommer man vidare i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts