CJ* Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tacksam för hjälp till uppdraget "Just business".. skulle även kolla om nån vet nåt om några gömda vapnen? eller nåt om Ammunation Store? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tacksam för hjälp till uppdraget "Just business".. skulle även kolla om nån vet nåt om några gömda vapnen? eller nåt om Ammunation Store? nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du kan väl vänta mer än 4 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 just busnneis e lätt att klara det e bara att skjuta på allt som kommer nära dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du kan väl vänta mer än 4 minuter? ja men hade inget o göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 just busnneis e lätt att klara det e bara att skjuta på allt som kommer nära dig jaså? det visste jag inte, trodde man skulle hoppa av motorcyckeln o dö.. men ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Prova skjuta med L1 och styra med höger spak en gång. Jag tycker det är mkt lättare. Känns bra att vila högertummen ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Prova skjuta med L1 och styra med höger spak en gång. Jag tycker det är mkt lättare. Känns bra att vila högertummen ibland. försökt med det me, vet inte vad som är felet, trodde jag klarade de men oj det kom fler motorcycklar! då dog Smoke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 försöker en gång till klarar jag det inte går jag o lägger mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tom101 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 skit i lastbilen den kommer endå inte skada dig och sjut på de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Gå och satsa på hästar tills du har _MYCKET_ pengar ( se på kartan om du inte vet var det är). Köp sen vapen som du behöver + armor varje gång du dör istället för att ladda om spelet, för du blir bättre hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Gå och satsa på hästar tills du har _MYCKET_ pengar ( se på kartan om du inte vet var det är). Köp sen vapen som du behöver + armor varje gång du dör istället för att ladda om spelet, för du blir bättre hela tiden! Man måste klara längre för att kunna köpa vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts