Foo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har kommit till ett uppdrag som jag inte kan börja på förrän jag har tagit över fler stadsdelar.... Men, jag har tagit över en massa delar men kan ändå inte börja på uppdraget... Så, hur många ställen måste man ha egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 va`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har kommit till ett uppdrag som jag inte kan börja på förrän jag har tagit över fler stadsdelar.... Men, jag har tagit över en massa delar men kan ändå inte börja på uppdraget... Så, hur många ställen måste man ha egentligen? jadu det är väl bara att ta över och se,själv har jag nästan hela staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jadu det är väl bara att ta över och se,själv har jag nästan hela staden men orka ta över allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ingen anning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du ska inte behöva ta över hela stan, men det är rätt schysst. Det har jag. Äger halva Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 när kommer detta uppdrag? Jag är i San Fierro och har inte tagit över allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vad heter uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det är uppdragen innan man ska besöka og loc har jag för mig, o det är bland de sista du behöver inte ta över hela kartan, men en del områden, mellan 5-10 st skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det e det sista uppdraget okså tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nej, de sista uppdraget är väl end of lines? skitsvår var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nej, de sista uppdraget är väl end of lines? skitsvår var den ja just fan ja det e fett svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 är det för sent att ta över allting när man redan har kommit till SF? Finns det möjlighet att göra det sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 är det för sent att ta över allting när man redan har kommit till SF? Finns det möjlighet att göra det sen? möjligt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nej, de sista uppdraget är väl end of lines? skitsvår var den Den var ju inte svår! Bara den andra delen...i ... öh.. bilen. Där balla jag ur första gången. simpa88: Du får möjlighet att ta över allting senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hur i helvete kan ni vara på sista uppdraget redan? då måste ni ju sitta och hacha det där spelet i 35692 timmar om dygnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) ja, jag dog alltid på vägen ut, och det var jävligt irriterande att spela om från början och jag vägrar få mer mission attempts en mission completed så jag laddar alltid om men vissa säger ju att uppdragen blir lättare för varje gång man spelar den klarade av end of lines på söndaskvällen, jag hade väl flyt? 33 speltimmar står de på nu, efter att ja haft spelet 6 dagar i början åkte jag bara runt och kollade på staden, de tog mycke tid Redigerad 4 november, 2004 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts