CJ* Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 har lite ont om vapen, tips? ammunation store finns den? o isåfall var? och när kan man köpa där efter nått uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du får tillgång till Ammu-nation efter att du har klarat Doberman (tror det var det uppdraget) av Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du får tillgång till Ammu-nation efter att du har klarat Doberman (tror det var det uppdraget) av Sweet. Är det uppdraget när man ska studsa med lowedrivern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nej, det är det inte..Skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Är det uppdraget när man ska studsa med lowedrivern?? Nej man ska starta ett krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nej man ska starta ett krig. men du, kan du nått tips till "just business" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men du, kan du nått tips till "just business" ? Hitta en armor och en MP5 (kan man hitta på taket på Jefferson's motel (tror det heter så), eller en AK. Det är de bästa vapnena du kan ha. Och då skottlossningen börjar, ta skydd bakom någonting och skjut vakterna (eller vad det är för slags personer). Om du inte har en Armor så finns det en i det stora rummet (eller vad det är). När du sen ska skjuta alla utomhus sring bara runt och sikta på alla och skjut (funkade för mig). Sen när det gäller motorcyker jakten: första gången kan det vara svårt att sikta och träffa, men efter ett par försök så lär man sig ganska bra. Hoppas jag förklarade bra. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hitta en armor och en MP5 (kan man hitta på taket på Jefferson's motel (tror det heter så), eller en AK. Det är de bästa vapnena du kan ha. Och då skottlossningen börjar, ta skydd bakom någonting och skjut vakterna (eller vad det är för slags personer). Om du inte har en Armor så finns det en i det stora rummet (eller vad det är). När du sen ska skjuta alla utomhus sring bara runt och sikta på alla och skjut (funkade för mig). Sen när det gäller motorcyker jakten: första gången kan det vara svårt att sikta och träffa, men efter ett par försök så lär man sig ganska bra. Hoppas jag förklarade bra. Lycka till schysst! klarade det äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts