Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag med många andra har klarat av storyn. Personligen tycker jag att storyn var bra, även om den innehöll en hel del jobbiga uppdrag. Men det som störde mig mest var att det var så extremt kort! Klarade storyn igår, d.v.s. en vecka efter releasen. Både GTA:VC och GTA3 höll mig längre än så. Bara jag som tycker detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag har inga fakta, men jag tror nog storyn i SA är större än i de andra spelen... bara att man spelat mer osv.. sen så finns det ju så grymma saker man kan göra utanför storyn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det enda jag är besviken över är att det inte fanns någon ragdoll, och att spelet hackar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag med många andra har klarat av storyn. Personligen tycker jag att storyn var bra, även om den innehöll en hel del jobbiga uppdrag. Men det som störde mig mest var att det var så extremt kort! Klarade storyn igår, d.v.s. en vecka efter releasen. Både GTA:VC och GTA3 höll mig längre än så. Bara jag som tycker detta? VC o 3an kalra man ju på typ 3-4 dagar, var ju super lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tycker storyn var helbra, förutom att den mellan ls och ls igen, var helt overklig vissa gånger det vore bättre om spelet hela tiden handlade om gettot o inte nåt annat "som öken missionen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Själv jobbar jag för chines killen nu i SF så jag antar att jag har lite o se fram emot=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts