the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aliens, spöke.. kanske Bigfoot?? hmm.. vem vet.. det kanske ändå finns lite olika saker där ute.. dags o hämta kameran... Men.. var finns alla dessa " konstiga " sakerna då??.. bra beskrivning tack.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aliens, spöke.. kanske Bigfoot?? hmm.. vem vet.. det kanske ändå finns lite olika saker där ute.. dags o hämta kameran... Men.. var finns alla dessa " konstiga " sakerna då??.. bra beskrivning tack.. ! Om nån visste det skulle det nog finnas bildbevis m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hmm.. är det verkligen sant att det finns sånt.. börjar bli lite tveksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hmm.. är det verkligen sant att det finns sånt.. börjar bli lite tveksam Man får hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har tagit detta kortet på spökbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man får hoppas Idag när jag var i öknen utanför Area 59 eller vad det heter, så såg jag något konstigt, det var nåt som flög rakt upp inte en helikopter, det är jag säker på, det såg ut som ett ufo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag ska fan också börja leta efter spöken osv, 2 saker är iaf säkert . Dessa 2 är hur enkelt som helst och hitta, man hittar de ALLTID 1. Ufon ( det ni ser blinkande som åker så jävla snabbt och har "rökmoln" efter sig. 2. Spök-bilen som finns vänster, längst ner i hörnet på kartan. Nu finns det rykten som. Big-Foot Cj: s mamma spöke De kanske finns vem vet, ska ta och söka nu, ni som hittar något sä bara till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag ska fan också börja leta efter spöken osv, 2 saker är iaf säkert . Dessa 2 är hur enkelt som helst och hitta, man hittar de ALLTID 1. Ufon ( det ni ser blinkande som åker så jävla snabbt och har "rökmoln" efter sig. 2. Spök-bilen som finns vänster, längst ner i hörnet på kartan. Nu finns det rykten som. Big-Foot Cj: s mamma spöke De kanske finns vem vet, ska ta och söka nu, ni som hittar något sä bara till Jag har aldrig sett spök bilen? Hur ser det ut? När ser man den, kör den rakt igenom en m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nää hur ska man säga, det är bara en helt vanlig bil som är lite skadad och bucklig, går ej att reparera, testade och det funkade inte ... folk kallar den för spök bilen för att den står öde bara så där och vissa säger CJ.s pappa dog i den .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är en spökbil för den åker ner för en kulle utan förare. Den körde över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nää hur ska man säga, det är bara en helt vanlig bil som är lite skadad och bucklig, går ej att reparera, testade och det funkade inte ... folk kallar den för spök bilen för att den står öde bara så där och vissa säger CJ.s pappa dog i den .. Haha, okej. =P Men vad är det för spöken vissa snackar om? Vart kan man se dem, eller vart har de som säger det sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Lyssna på WCTR eller vad den radiokanalen heter, de pratar ofta om ufos och utomjordingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag ska fan också börja leta efter spöken osv, 2 saker är iaf säkert . Dessa 2 är hur enkelt som helst och hitta, man hittar de ALLTID 1. Ufon ( det ni ser blinkande som åker så jävla snabbt och har "rökmoln" efter sig. 2. Spök-bilen som finns vänster, längst ner i hörnet på kartan. Nu finns det rykten som. Big-Foot Cj: s mamma spöke De kanske finns vem vet, ska ta och söka nu, ni som hittar något sä bara till 1.Du kanske inte har tänkt på att det blinkade ljuset kan vara jatplan vid hög höjd eller nått... ufo tror jag inte att det är.. jag har flugit så högt det är bara en blinkande plupp med ett vitt streck efter. 2. den bilen har jag aldrig sett....tror jag... Bigfoot den skulle jag allt vilja se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ja Bigfoot verkar vara interessant.. men är det bekräftat att det finns dessa saker nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kan inte nån som har hittat allt ta kort och lägga ut! så ja kan se för ja hittar aldrig nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hehe Skeesy, man ser skillnaden mellan flygplan och det blinkande ljuset, flygplanen brukar åka i sort kurs och hastighet för att vara så långt bort, däremot det här blinkande ljuset åker med högfart fram, sedan helt rakt upp, rakt , svänger ner, ser helt sjukt ut. du ja ska ta en bild på ufot, hoppas jag får med andra plan så man ser skillnaden mellan dessa 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Gör du det, så får jag om jag tror att vi tänker på samma grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 fan jag har sett den där bilen den står ute i skogen nånstans den e rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag såg också en mystisk grej när jag skulle köra upp till Mt Chiliad med en Sanchez. När man åker upp dit så svänger man istället till höger och följer vägen och sedan där vägen tar slut när det blir för brannt så flyger det ner någonting för klipppan. Man hinner inte se det just när den/det eller vad det nu är kommer nerflygandes. Det enda man ser efteråt är att gräset har börjat att brinna en liten bit nedanför. Kanske en meteorit. Ni vet det där stället på Chiliad där det finns en massa gångbrädor och rampar. Det skall även finnas en Quad Bike där men den har jag endast sett en enda gång när jag varit dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag såg också en mystisk grej när jag skulle köra upp till Mt Chiliad med en Sanchez. När man åker upp dit så svänger man istället till höger och följer vägen och sedan där vägen tar slut när det blir för brannt så flyger det ner någonting för klipppan. Man hinner inte se det just när den/det eller vad det nu är kommer nerflygandes. Det enda man ser efteråt är att gräset har börjat att brinna en liten bit nedanför. Kanske en meteorit. Ni vet det där stället på Chiliad där det finns en massa gångbrädor och rampar. Det skall även finnas en Quad Bike där men den har jag endast sett en enda gång när jag varit dit. Jag måste kolla in det stället då. Varkar vara lite mysktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts