aikjonas12 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 villket plan samt villken helikopter tycker ni är skönast? av planen så ser ju nevada lett skönast ut och av helikoptarna tycker jag raindance(enligt mig) PS.köper spelet nu på lördag och fråga mig inte nu varför jag har väntat så länge för jag vet faktist inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag tycker av heli. att Huntern e gosat. Sedan av planen e Hydran LÄTT goast... /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag tycker av heli. att Huntern e gosat. Sedan av planen e Hydran LÄTT goast... /Skeesy Vart får man tag på Hydran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vart får man tag på Hydran? Får du efter ett uppdrag i landsbyggden mellan SF och LV. Annars håller jag med Skeesy, även om jag starkt ogillar helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vart får man tag på Hydran? Hydran kan man hitta på det militär skeppet som finns i SF nere vid Easter basin. eller om man har gjort det uppdraget så kan man hitta den i en sina hangarer utan vid ens flygplats. Om du inte vet hur den ser ut så det ett Jetplan som fungerar som en Harrier du vet det som kan lyfta som en heilikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Annars håller jag med Skeesy, även om jag starkt ogillar helikoptrar. det är inte så konstigt att jag gillar dom efter som det är min livs största dröm att bli helikopter pilot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Är Huntern samma helikopter i San Andreas som i Vice City? Apache Longbow = Ownage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts