solle Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 JAG UNDRAR BARA OM MAN KOMMER ATT ÅKA TILL LIBERITY CITY....jag tror inte det annrars skulle rockstar avslöjat d.....men om det finns LC (LIBERITY CITY) när kan man åka dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ja det är sant, klara några uppdrag i Las Ventura, så kommer du få ett uppdrag sen att åka till LS, prova spela själv, tänk på de som inte har spelet och vill testa komma dit själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja det är sant, klara några uppdrag i Las Ventura, så kommer du få ett uppdrag sen att åka till LS, prova spela själv, tänk på de som inte har spelet och vill testa komma dit själv ? ´JAG ´mena inte LS LIBERITY CITY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Bara till Marco's Bistro. Inte ens framsidan även om man får se lite av den. Vintertid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts