RavenE Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är en kompis till mig som slog in pengafusket, och sparade (Jä*la smart), så nu när jag sparar varje gång, kommer den där texten upp som "säger" att "ett eller flera fusk är aktiverat, det är rekomenderat att du inte sparar spelet"....kan man stänga av det fusket...jag vill inte att det ska vara där.... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 No sir, you can't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 :'( :'( :'( :'( :'( :'( Ska slå min kompis för det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det kan du ge dig på att jag ska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Men kan man inte göra såhär då?: Om jag slösar upp ALLA mina pengar, och börjar tjäna pengar på "Lagligt" sätt, försvinner fusket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men förfan det e bara och spara inegt händer jag har okså den koden på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Men kan man inte göra såhär då?: Om jag slösar upp ALLA mina pengar, och börjar tjäna pengar på "Lagligt" sätt, försvinner fusket då? Nej det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) det ända du kan göra är vell att börga om från börgan , starta PS2 utan att trycka på den där lysande knappen så gör mn typ nåt. Redigerad 4 november, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts