ERKiiiii Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) vad gör man när man har hämtat planet? ska man landa det på drop zonen? hur ska det gå på den lilla avsatsen? ska man hämta en fallskärm först? jag fattar ingenting :D , nån annans om förstår? Redigerad 4 november, 2004 av ERKiiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Flyg väldig högt så kommer du se en ring som du ska igen sen trycka trekant så hoppar du ut, om du kollat på markeringen är den en triangel som pekar uppåt o de betyder att målet är högre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Flyg väldig högt så kommer du se en ring som du ska igen sen trycka trekant så hoppar du ut, om du kollat på markeringen är den en triangel som pekar uppåt o de betyder att målet är högre än dig. joo jag tänkte på det men jag försöte flyga så högt det gick och de tvar fortfarande en trekant.... aja för väl försökaigen tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 joo jag tänkte på det men jag försöte flyga så högt det gick och de tvar fortfarande en trekant.... aja för väl försökaigen tack för hjälpen Var trekant neråt då? för då är du över den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts