PlayON Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tjena! Jag har en GC och en XBOX. Älskar att spela GTA:VC på boxen och undrar nu om jag skall vänta eller köpa en PsTwo samt ett ex av spelet GTA:SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är ju kul på PS2 och om du fortsätter att läsa i detta forum så förstör du ju bara känslan av spelet, så köp en PS2 nu och ett Ex av GTA:SA. Eller så köper du det till Xbox när det kommer (det är också ett bra val, för att en Xbox klarar mer.) Det är mycket lagg i GTA:SA PS2 Versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nu har dem ju släppt en ny version av PS2. Pytteliten är den. Bra köp om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Spela nu med lite sämre grafik/bilduppdatering eller hoppas på att det släpps nästa år på Xbox med markant bättre grafik/bilduppdatering... Dilemma, dilemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tipsar dig att köpa bara en ps2a om du vill ha mer spel till ps2an än bara ett annars är de onödigt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Äh va f*an...Orkar inte vänta längre. Drar ner imorgon efter jobbet och köper mig en PsTwo samt GTA:SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Äh va f*an...Orkar inte vänta längre. Drar ner imorgon efter jobbet och köper mig en PsTwo samt GTA:SA! Gör det, underbart lir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts