S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag har klarat "the job" som man får som sista uppdrag när man köpt malibou club.... sen kom det fram en text att jag fått kläderna från uppdraget och att dom kom till "........" det var där jag tappade bort mig och nu kommer jag inte ihåg vart/vilken affär dom kom till! nån som vet ? det är grymaste kläderna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Till Malibu, gå in bakom disken, uppför trappan, då ser du dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag har klarat "the job" som man får som sista uppdrag när man köpt malibou club.... sen kom det fram en text att jag fått kläderna från uppdraget och att dom kom till "........" det var där jag tappade bort mig och nu kommer jag inte ihåg vart/vilken affär dom kom till! nån som vet ? det är grymaste kläderna ... Dem finns i "Malibu Club" på övervåningen, gå inndär uppdragen var innan så finns det en trappa där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 tack så mycket *åker och kollar nu (flyger)* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts