farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Asså vafan ingen som vet vilka uppdrag man måste ha klarat på San Fierro för att få Samtalet om Car dealership? Jag har gjort alla uppdrag förutom Zero's som är jävligt jobbiga och tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Asså vafan ingen som vet vilka uppdrag man måste ha klarat på San Fierro för att få Samtalet om Car dealership? Jag har gjort alla uppdrag förutom Zero's som är jävligt jobbiga och tråkiga. du måste nog klara de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nae jag har klarat allt i SF utom zeros och kan lämna av bilar.. åkte över till LV och fick ett telefonsamtal om nya uppdrag me cesar. När ja klara dom kunde ja lämna av bilar i hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) nae jag har klarat allt i SF utom zeros och kan lämna av bilar.. åkte över till LV och fick ett telefonsamtal om nya uppdrag me cesar. När ja klara dom kunde ja lämna av bilar i hamnen var du tvungen att klara alla Torenos uppdrag före då? Måste man göra sånna där uppdrag som man får av Ceasar genom telefon på en del dagar då man ska typ stopa courier, ibland tar dem cross country och ibland bil. Måste man göra dem? har bara gjort 1. Redigerad 4 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om du gjort ALLA förutom zeros, så är det bara att vänta sen ska du få samtal om uppdrag, av cesar eller om det är toreno.. du borde iofs fått detta innan du klarat alla w000zieeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om du gjort ALLA förutom zeros, så är det bara att vänta sen ska du få samtal om uppdrag, av cesar eller om det är toreno.. du borde iofs fått detta innan du klarat alla w000zieeee Man måste ju köpa Wangs Car eller hur? Men jag kan inte köpa det. "you cant by this property yet" står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man ska väl klara bilskolan och sen så ringer han om nå race.. sen kan man väl köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man ska väl klara bilskolan och sen så ringer han om nå race.. sen kan man väl köpa den? Men åååååhhh. Jag klarar inte sista uppdraget på bilskolan där man ska köra genom stan på 2 minuter. Någon som vet snabbaste vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts