Cortez Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är andra uppdraget för den där Zaig killen eller vad han heter. I mellansekvensen innan hämtar man ner han från en hängare där han hänger i sina kalsonger. Man ska åka ett litet plan och skjuta sönder 5 leveranser. Jag har stora problem med att styra detta, och det slutar oftast med svärdomar för min del. Nån som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är andra uppdraget för den där Zaig killen eller vad han heter. I mellansekvensen innan hämtar man ner han från en hängare där han hänger i sina kalsonger. Man ska åka ett litet plan och skjuta sönder 5 leveranser. Jag har stora problem med att styra detta, och det slutar oftast med svärdomar för min del. Nån som har nåt tips? den va fan svår, den förstörde min playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts