rammsteindavid Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vart finns Patrioten, jag ska lämna en sådan vid exportkajen men hittar inte bilen! hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 finns en vid militär hamnen, men då får du 5 stjärnor efter dig, finns en på "No fly zone" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag gjorde så här jag Skjöt alla poliser som kommer vid bilen när man hoppar in i den och sedan körde jag till närmaste pay n spray. Den patrioten nere vid neval base nere vid easter basin. Det var ganska enkelt... Ha en massa typ uzi-ammo så klarar du dig. /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rammsteindavid Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ok, tack så mkt. ska pröva d nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det finns fan inget på det fartyget ju, bara patrioten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den finns ibland på sjukhuset vid Las Venturas airport. Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts