Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 minps2a é förstörd (buhuu) så jag kan inte köra sanandreas nu när jag ÄNTLIGEN köpt det... nu vill jag fråga: Min kompis har sagt att det finns rengöringsskivor (eller vad det är) som rensar & kanske lagar ps2an stämmer det och hjälper det så ps2an kan läsa cd-skivorna igen? EDIT: förlåt för att jag skriver sååååååååååååå onödigt men jag måste veta fort !!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 detta är en av de trådar som är bra, till skillnad från många, men denna skulle ev. platsa i spel forumet. Och ja, jag tror att jag hört nått om reningsskivor som hjälper ps2:an att läsa cd skivor igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 bra hoppas det finns i spelaffärer eller liknande... *hmm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stening Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ta en tops å blöt den lite lätt med tspirt å rengör linsen försiktigt.... kanske funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det beror ju helt o hållet på vad det är för fel på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 den kan inte läsa skivor kommer bara fram detdär browser & system configuration som om det inte va nån skiva i 'en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Så fall är linsen slut.. Om den inte är smutsig och då måste du byta hela Laser pickupen och det kostar si så där 700 - 900 kronor. Vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) oj där tog jag mycket plats Redigerad 4 november, 2004 av Mr Gränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 va inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kan man inte bara använda en sån där skiva då ?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts