S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 är det jag som inbillar mig eller är det svårare styrning av båtar i Vice City gämfört med GTA3? jag tycker iaf det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 mmm va bra så jag inte inbillar mig saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det är inte så konstigt, det finns mera tunga båtar som Squalo och Rio, men en Dinghy te.x är bra på att svänga, och snabb! Bra på att svänga: Cuban Jetmax Coast Guard Predator (tror jag) Speeder Reefer Dinghy Dåliga på att svänga: Rio Tropic (extremt dålig) Squalo Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 åkey........ tack för informationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det är inte så konstigt, det finns mera tunga båtar som Squalo och Rio, men en Dinghy te.x är bra på att svänga, och snabb! Bra på att svänga: Cuban Jetmax Coast Guard Predator (tror jag) Speeder Reefer Dinghy Dåliga på att svänga: Rio Tropic (extremt dålig) Squalo Marquis J*vlar vad många båtar det fanns i VC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 ohaaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts