graffe Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vilka bilar kan man "modda" på modgaraget på ocean flats?? Jag har klarat det uppdraget för att göra det, men när jag kommer med en Banshee så vill inte garagedörren öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) POLARN!! du kan ba använda lowridersn ursäkta (loweriders) Redigerad 4 november, 2004 av hjhjg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Är det det garaget som man får med ett uppdrag i början av spelet? Om det är det så kan du bara modda om Lowrider bilar typ som Savanna m.m. Om du vill modda om din banshee måste du åka till närmaste Trans Fender, det ligger en sådan vid Vinewood ungefär om jag minns rätt.... /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 I San Fierro!!!!! När man har klarat av ett mission som heter Zeroing in.... Får man en notis att man kan använda ett garage i Ocean Flats. Där kan man typ street race modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 I San Fierro!!!!! När man har klarat av ett mission som heter Zeroing in.... Får man en notis att man kan använda ett garage i Ocean Flats. Där kan man typ street race modda. jaha den.... Nu kommer jag ihåg, har du köpt wangcars? Om du har köpt det stället så kan du bara modda om dom bilarna som man tar på vissa uppdrag. Som står där inne i visningshallen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aha ok... Jag har köpt Wang cars.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det var så lite så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts