Ocke Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Sånna där javascript borde förbjudas, det är ju nästan som datavirus... Håller med till 1000%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Men va f*n, bara att ta Ctrl + alt + delete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Då stängs ju alla internet rutor.. Kanske nåt viktigt man håller på me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Då stängs ju alla internet rutor.. Kanske nåt viktigt man håller på me! Då ska man inte va så ivrig o ta och se vad det är för sidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Men va f*n, bara att ta Ctrl + alt + delete Även med Ctrl+Alt+Delete är det svårt att få bort rutorna, det kommer bara fler popup-rutor hela tiden. Men det verkar bara fungera i de nyare webbläsarna för Misterwhoopee som har en äldre webbläsare(tror det är Explorer 4) fick inte upp fler rutor när han stängt ner den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 (redigerad) fan!! jag som hade inte sparat på mitt spel som jag hade gort, jag hade holt på med i en time nu är allt det borta½!!!! snyft nu får man börja om med det.... Redigerad 8 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Spel? De kommer alltid en dialogruta VILL DU SPARA ELLER INTE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Spel? De kommer alltid en dialogruta VILL DU SPARA ELLER INTE? nej det gorde inte det för jag var tvungen att starta om datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 *asg* Har du Windows 95 eller? Med 66 MHz prossecor och 24 MB RAM... *ASG* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 *asg* Har du Windows 95 eller? Med 66 MHz prossecor och 24 MB RAM... *ASG* jag har en xp home edition sen vet jag inte mer om den men den är inte dålig! men det här j#vla programet klick and play det funkar inte så bra på min dator, min dator är för bra för programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jaha.. Synd.. Då får du skaffa en bättre spelprogram eller sämre dator! Game Maker 4.0 rekomenderar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts