Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag funderar på det. Ska nån av er göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag ska klara alla uppdrag först isåfall..... och litet till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 har den redan men den är inte öppnad än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) jag köpte den på release dan, den kosta 150, å dom ba: (GAME) - Köp den här, de e ett bra tips, SA är ju ändå 4 ggr större än VC - AA... vet inte riktigt - Jo, men den kostar 150 idag, men 200 imorrn dom jävlarna lyckas alltid överlista en ... men jag kommer bara använda den efter för att få 100%, fast jag använder den lite till att hitta vapen KÖP DEN! Redigerad 4 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Köper man den i en vanlig spelaffär eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Köper man den i en vanlig spelaffär eller? aa, bland annat... tror jag, men jag köpte den på GAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Här är min åsikt. GTA, är för mig en film, och borde spelas utan hjälpmedel. När du kollat klart på hela filmen, kan du använda dig av spelets alla andra möjligheter, eller fuska tex. Men att fastna på ett uppdrag, försöka 300 gånger, att aldrig lyckas, SKA HÄNDA, för lyckan när du klarar uppdraget blir mycket större, och det blir roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 om nån har den så kan ju dom skriva vad det står för tips på de svåra uppdragen som vissa fastnar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts