joimy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hoppa från ett berg och landa på en bil och dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kul när man håller på med uppdrag så kommer en polisbil in i ändan av bilen så man "råkar" slakta en hop med fotgängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Flera gånger när jag vart ute och åkt ute på landet så har en polismotorcykel kört om en som kör bakom mig, sen när han ska svänga in igen så kör han på mig och börjar jaga mig ....eller när min kompis gjorde inbrott så blev han upptäckt av en tjej och sprang ut. Sedan gick han in i samma hus och när han gick in satt det ett helt gäng där inne och började mossa skott på honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag gick helt fredligt över en gata..... Då kommer en polismotorcykel och kör över mig!!! Och Sen blir jag efterlyst och han börjar skjuta på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Bara för han tyckte inte om röda däck.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts