xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Skriv gärna nårra roliga saker som hänt er, allstå olyckor på gatorna... Själv hände en sak när ja spelade i morse, ja hade varit o köpt kläder på Zip i SF, plötsligt när ja går ut ur affären hör ett VROOOM......CRASH!! Sprang bakom hörnet av afären och såg ett brinnande flygplan, där efter hörde ja PANG, BOOM....alla bilar som var nära sprängdes..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag stod på motorvägen med min bärgnings bil, sen hörde jag en stor explosion, då var det 7 bilar bakom mig som hade sprängts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 1. Det första jag gjorde när jag spelade var att ta MC på motorvägen - sen såg jag flyplatsen och tvärnita = bilen bakom gjorde 90 graders tvärnit (coolt ) sen alla andra bilar bakom : BOOOM Bang klhdsjkshs! ZIIINP! Det är för att alla körde så jävla fort! det var typ 22 bilar (vad jag kunde räkna efteråt) för att en bil börja binna, explodera och alla andra osså! 2. Ni vet att man kan åka på en väg så kommer ett plan framför eller bakom en just där man är? ,, ahh, ivarjefall, så när jag kom upp på "parkeringen" vid toppen av Mount Chiliad kommer det där jävla fejkade planet som är förinspelat och ska komma där just en själv är (! !) , men en sak var anurlunda: Planjäveln crasha i toppen och börja brinna och åkte på hjulen som en galning och explodera vid kanten: vraket gled ner för stupet 800 meter hehe tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Korsade motorvägen med min Sanchez och vurpade. Crossen hamnade mitt på vägbanan och vart påkörd och förflyttad av en "typ". Vart lite sur och tänkte rycka ut "typ" för att slå han som hämnd. Precis när jag skulle rycka ut han vart han påkörd av "snubbe". Då vart "typ" arg på "snubbe" och slet ut han för att slåss. Titta spänt på när "typ" och "snubbe" slogs för fullt...och när det var nära att någon av dem två skulle dö så kom en stor lastbil och körde ihjäl båda två. Redigerad 4 november, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Enda olyckan jag råkat ut för är krökt rygg, nednötta tummar och blödande ögon. Inga i spelet Bortsett från att köra multiplayer med en kompis och flyga till San Fierro och rensa snutar med ak-47. (deras olycka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) ja vet inte om de var nån olycka precis: de va nån snut som jagade nån då började dom skjuta o greja! sen lyckades snuten döda snubben! då började han sparka på honom när han låg! sen stack snuten fort som fan me sirener på därifrån som inget hade hänt och han lämnade en snuten kvar!(d va 2) Redigerad 4 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Såg en lastbil köra på en cyklist så cyklisten flög ner i havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag ver på ett uppdrag "mike torenos last flight" tror jag det var. Jag körde MC:n så ställde jag mig på motorvägen och sikta med bazzokan så helt plöstligt crachar ett plan mitt framför mig... Det var den ända olyckan jag kunde tänka på nu... /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Cyklade på motorvägen. Inget konstigt. Helt vanligt. Skitstort flygplan krashar kanske 20 m framför mig. Pang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 En annan olycka. Ett ungt par går genom San Fierro hand i hand på trottoarkanten. Jag springer, slår till en bil med Baseballträt och föraren blir galen och gasar rätt över tjejen, killen blir rädd och springer. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag cykla upp för Mt.Chilliad och då hör jag ett plan som kom närmare Då såg jag att vingen va trasig och boom! (DöD) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 skulle sno en bil utanför "the garage" i San Fierro slängde ut killen och just då kommer en spårvagn, killen hamnar mitt på rälset... *splat* åsså va jag ute på motorvägen me körvbilen, körde på 1 motorcykel... 3 bilar bakom den typ krockar å välter sen kommer typ massa andra bilar och jag blir stuck under körvbilen och 2 ranchers... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Skulle cykla ner för Mt. Chiliad, då jag råkade cykla över kanten, nästan från toppen, varvid det följer en vansinnesfärd ner för berget. När jag landade på vägen nedanför var jag totalt överraskad av att jag kom ner levande.... i ungefär en tiondels sekund, då kom en lastbil och körde på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dxb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tycker de där med att flygplan störtar verkar rätt vanligt... själv så fick jag ett flygplan i sidan när jag va upp typ vid winewood skylten.... de ql när lite sånt händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Haha, en olycka som var till min fördel: Uppdraget Wu zu mi (stavning?) så tävlar man som bekant, jag racade för dem alla och inväntade bil numero 1. Men.. idioten flyger över stängslet i första kruvan. Tätt följd kommer restrerande puckon och flyger också ut över stängslet. Kunde nästan gå genom banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 för mig hände det samma sak som för han som startade den här topicen! på samma ställe desutom (stavning)(!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 San Andreas har ju inga kompetenta piloter. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Mjo, också sett ett plan krascha bredvid mig, det lyckades skrapa ner 2 oskyldiga sjävlar i vattnet, där planet stördade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag hade gjort egna bilar i san fierro sen kom ett gäng in i garaget och lutade sig imot bilen och jag fick damp o skjöt allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Brände på med BF-400:an och så smällde jag in i arslet på en bil och jag själv hamnade på spåret. Precis när jag reste mig upp kom tåget och körde över mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts