DiazEvil Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hur skriver man : på Action Replay. Det hör kanke inte ihop med ämnet, men var ska jag annars skriva det? Fuskar man på detta sättet tror jag att det inte kommer upp att man har fuskat eftersom det inte är ett "vanligt" fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Fuskar man på detta sättet tror jag att det inte kommer upp att man har fuskat eftersom det inte är ett "vanligt" fusk. Nej det gör det nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hur skriver man : på Action Replay. Det hör kanke inte ihop med ämnet, men var ska jag annars skriva det? Fuskar man på detta sättet tror jag att det inte kommer upp att man har fuskat eftersom det inte är ett "vanligt" fusk. action replay är ju inte så svårt... det finns väl redan koder där som du bara behöver hämta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vad e action replay för fusk vad gör man och vad e koden```???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vart kan man köpa det med fusk till GTA: SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vad e action replay för fusk vad gör man och vad e koden```???? action replay är en skiva som innehåller alla koder till alla spel,kommer det ett nytt spel är det bara att ladda ner koderna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ahaa! jag vet var det är för nått! det e bara att gå in på eb games och köpa den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 gör det,det är skit kul...har inte använt den till gta än,men det ska jag göra när jag har klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vad kostar det cirka?? vad får man för saker när man köper det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hur då??? med nätverksadapter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Borde inte skivan bli full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Action Replay MAX (senaste) kostar väl kanske 350 spänn. det funkar på det sättet att man stoppas in AR-cdn först, startar PS2et, sedan byter man ut AC-cdn mot spelets DVD medan ps2an står på. AR kollar då vilket spel som sitter i och ger en val om vilka koder osv man vill använda. sen är det bara att trycka på en kanpp så startas spelet och koderna ägår igång, tills playstationet stängs av. genom att antingen ansluta ps2et till internet med nätverksgrejen (hjärnsläpp på vad det heter nu) kan man automatiskt ladda ner nya koder till spel som man sparar på det medföljande minneskortet (AR-minneskort). har man ingen nätverksgrej kan man gå in på deras hemsida och få adresser osv till koderna, så man sedan kan knappa in dem själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 du startar spelet med action replay skriver in koderna sen sätter du in det spelet du vill ha... eller var det kanske så du menade? jag tror du menar nätverksadapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) vart köper man den då? och hur funkar nätverksadaptern? sätter man bara in sin ADSL sladd i den eller vad? =P Redigerad 4 november, 2004 av Visual_Kei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vart köper man den då? jag köpte min på webhallen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vad är det för fusk då? så man vet om det är värt 350 spänn??? och va heter den nyaste versionen dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 finns alla fusk till alla spel... action replay max evolution tror jag är den bästa,jag har den iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts