S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 asså jag har köpt alla byggnader osv.. jag har klarart alla byggnaders uppdrag förutom "mr whoopie" och det uppraget verkar så tråkigt osv... men den igentliga frågan är .... På Pole Position (stripp klubben) finns det några uppdrag att göra där för att den ska generera pengar? för alla andra företag gör ju det så då borde väll pole position också göra det.. Jag fattar inte för jag har letat över allt inne i klubben! nån som vet om det finns några uppdrag där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ja du ska gå in i det privata rumet och spändera 600$ Så har du klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts