luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 När jag kollar runt i min OFFICIAL STRATEGY GUIDE så upptäcker jag en konstig sak.. Man ska ju taga, plocka ostron och sånt, men man ska också plocka blommor. Jag har upptäckt att det inte finns tillräckligt med blommor i San Andreas..! Man ska kunna plocka 40 st.. MEN NÄR MAN RÄKNAR IHOP ALLA BLIR DET 29! Kan det här betyda att det kanske finns en bonusbana! kankse Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag tror det...har läst det i en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kolla http://www.gtawh.com/sa/flowers.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 konstigt.. i boken så står det att det är 40 st, på den där hemsidan är det 43 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mycket är konstigt här i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts