antetheman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vilka tider hon millie hemma??man måste ju dejta henne inför ett uppdrag! jag är hos henne mkt ofta men hon är aldrig hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag tror runt 16.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 okej men hur ska man få henne till att gilla en mer??kan man ge dom blommor o dildos o hur gör man för att ge dom det isånnafall??jag har bara 10% på millie hur ska jag få de o öka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ta henne till krogen så går processen ganska fort och hon e hemma på morgonen runt kl 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) vet nu men vad ska man göra när man är med millie för att få fun mätaren så högt som möjligt?? snälla svara nån! Redigerad 4 november, 2004 av antetheman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts