MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Läste på www.gamefaqs.com om påskägg och där dog det följande: "In the mission 'Wu Zi Mu', during the opening cinematic, the main character from GTA3 can be seen sitting on a car in the background." Nu undrar jag om det är skillnad på spelet i olika länder eftersom denna huvudkaraktär från GTA3 syns VÄLDIGT mycket i det uppdraget, inte bara som nån snubbe som sitter på nån bil i bakgrunden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag förstår inte vad du menar? - Det står ju att han ska synas på bilen, vilket han GÖR, så vad är problemet, eller frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mjo, han syns ju på bilen, men han kliver även av bilen, står upp och täcker halva tv-rutan.. jag tyckte bara att det i texten framgick som att om man hade ögonen med sig så kan man se en skymt av honom i bakgrunden nånstans... Min fråga är väl om det är skillnad på den europeiska versionen? Eller så är det väl bara det att dom på gamefaqs.com sket i att skriva att han faktist inte BARA syns som nån snubbe på en bil i bakgrunden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Påskägg Eastereggs låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 haha, fyfan ni GTA-nördar kan komma på de mest relevanta frågorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 haha, fyfan ni GTA-nördar kan komma på de mest relevanta frågorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Läste på www.gamefaqs.com om påskägg och där dog det följande: "In the mission 'Wu Zi Mu', during the opening cinematic, the main character from GTA3 can be seen sitting on a car in the background." Nu undrar jag om det är skillnad på spelet i olika länder eftersom denna huvudkaraktär från GTA3 syns VÄLDIGT mycket i det uppdraget, inte bara som nån snubbe som sitter på nån bil i bakgrunden... I wu zi mu sitter han kvar i bilen, det är i uppdragfet efter "farwell my love" som dem filmar in på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det är gta III snubben: ... - she is in love with another fellow, a non-talkative guy. Surely you recognize him from Grand Theft Auto III. Ahhh... memories. Okay, time to race! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts