Jump to content

Läskigaste Ni Varit Med Om?

guardian
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

det läskiaste ja har varit me om som ja kan komma på e...

...när ja va på min kommpis landställe. kl. va typ 11 och det va mitt på somaren så vi hadde fönstret öppet efersom det e så jävla varmt.

då kommer min kommpis morbror (som bor 10 meter bort) och frågar om han kan få låna chockladsåsen. han tar chockladsåsen o går. när han går börjar vi se på en bäck-film sen när den e slut o vi ska gå o lägga oss kommer en hand vid kanten av fönstret och håller i ngn ting . ja tror såklart att det e en pistol och börjar störtgråta direkt och petar på kommpisens mamma o sen pekar på "pistolen". då säger min kommpis mamma "bra att du kom tillbaka me chokladsåsen Anders"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ha varit när jag satt i passagerar-sätet i vår bil medans min farsa körde och min lillasyster satt i baksätet. Det var på en 90-väg, och på vägen i den riktningen vi kör står det en bil parkerad på en mötesplats. Precis när vi ska köra om så kör den jäveln rakt ut i vägen så min farsa får bromsa som fan samtidigt som han svänger undan... Blev rätt rejäla bromsspår på vägen, men alla klarade sig oskadda iaf... Inte så roligt om nästan hela min familj hade dött (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ebeeto @ tolka inte allting så bokstavligt. ja skrev "börjar störtgråta direkt" som ett uttryck att ja va skiträdd, kunde lika gärna skriva att ja blev så rädd att ja kissa på mig. :o

men om du vill ha en "Mest Mobbade Beteende Jag Haft"-tråd så kan du starta en själv :ermm:

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det läskigaste jag ha varigt med om måste vara här om kvällen då jag och min bror och hans kompis satt å beretta spooky historys... B) Och då sa han att det hadde varigt en död mördare, och så dog han... och hans mormor levde då.. och staten bästemmde att ingen fickj vända sig om... och då skulle hans mormor gå hem från skolan ( ca 2-3 killometer)... och då på en lång grus väg... hon gick.... hörde tunga steg efter sig hela vägen och sen precis när hon kom in på gården så slutade stegen :wub: .. då vände hon sig om... ingen där... sen dagen efter på morgonen så hörde hon på radio (komm inte ihåg om det va så hon fick reda på det... Fanns det radio på den tiden? :lol::P)

att någon hadde vänt sig om och dött på direkten... men dom hadde aldrig funnigt ett lik ;) ...... '

Och så bärettade vi massa andra spök historier också.. + att vi lekte natt jagagömma... och vi va å gömde oss för några andra... så vi var tvungna att hela tiden kolla ut genom fönstert som va en decimeter bakom oss för att se om dom va där... (vi satt på soffan framför fönstert med ryggen mot fönstret ^_^

Då va jag rädd...

Hmm.. en grejj till..

När vi satt å berettade det... då skickade Ante (min bror) ett sms till dom som letade... och skrev : "Hittar ni oss inte? :P Losers" Och då när dom svarade på det.. då darrade hela mobilen och bordet... DÅÅÅ VART VI RÄDD B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det läskigaste jag ha varigt med om måste vara här om kvällen då jag och min bror och hans kompis satt å beretta spooky historys... :P Och då sa han att det hadde varigt en död mördare, och så dog han... och hans mormor levde då.. och staten bästemmde att ingen fickj vända sig om... och då skulle hans mormor gå hem från skolan ( ca 2-3 killometer)... och då på en lång grus väg... hon gick.... hörde tunga steg efter sig hela vägen och sen precis när hon kom in på gården så slutade stegen -_- .. då vände hon sig om... ingen där... sen dagen efter på morgonen så hörde hon på radio (komm inte ihåg om det va så hon fick reda på det... Fanns det radio på den tiden? :P:P)

att någon hadde vänt sig om och dött på direkten... men dom hadde aldrig funnigt ett lik ;) ...... '

Och så bärettade vi massa andra spök historier också.. + att vi lekte natt jagagömma... och vi va å gömde oss för några andra... så vi var tvungna att hela tiden kolla ut genom fönstert som va en decimeter bakom oss för att se om dom va där... (vi satt på soffan framför fönstert med ryggen mot fönstret :P

Då va jag rädd...

Hmm.. en grejj till..

När vi satt å berettade det... då skickade Ante (min bror) ett sms till dom som letade... och skrev : "Hittar ni oss inte? :P Losers" Och då när dom svarade på det.. då darrade hela mobilen och bordet... DÅÅÅ VART VI RÄDD ;)

Hahaha låter jätteläskigt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Måste varit när jag gick hem från en polare kl 22.00 ungefär en Lördagkväll.

En bil åkte förbi med massa skinheads i, dom vevade ner rutan och vrålade och pekade på mig. Sen gasade dom runt, och verkade köra efter mig.

Jag blev hur rädd som helst. ;)

;) typ samma sak hände mig men då kom polisen fram och fråga vad som hände då sa jag att dom va dumma då fick jag åka polisbil hem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh...

Hmm jag och några polare gick efter en väg i en skog, vi såg nån asgammal stuga som låg vid älven. Vi gick dit, fönster var igenspikade och dörrar, osv.

Haha vi bröt loss lite från bräderna fönstret var igenspikade av. Då vi öppnade den brädan började det pipa (???). Vi sprang som bara fan, alltså den där stugan eller vad det nu var såg ruggigt läskig ut kan jag även säga och det var ganska mörkt ute.

Men jag undrar fortfarande vad det var som pep, nej inte tinitus :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det läskigaste jag har vart med om är i sommras när jag var ute å körde med moppen och så kom jag till en korsning (det var inte höger regeln för jag körde på huvudled) där det är en massa träd och annan skit så man ser lite dåligt och helt plötsligt så svänger en gammal saab från korsningen och jag kör rätt in i sidan på saaben... -_- jag hade tur att det inte var jag som gjorde fel för då hade npg polisen prov kört moppen och då hade jag nog tappat lämpeln... men det var ganska skoj att åka ambulans... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor