Jump to content

Läskigaste Ni Varit Med Om?

guardian
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

här tänkte jag att ni kan skriva om det läskigaste ni sett/hört/varit med om. :P

när jag var typ 10 eller något sånt så var jag hos en kompis som bor alldeles vid en skog, sen på kvällen när vi var ute när jag skulle sova över så var vi ute. klockan varväl 11-12 tiden på natten. vid skogen ligger det en jordgubbs odling, ett stort fält som det alldrig växer jordgubbar på. men iallafall så var det någonting lågnt såg ut som en smal, lång människa typ minst två meter eller mer, den sprang från skogen över fältet och in i skogen på andra sidan och då hörde vi ett surrande ljud och det blinkade till därfrån han kutade in. han kanske var typ 50 meter bort så vi såg inte så tydligt, men läskigt var det :)

så, vad är det läskigaste ni varit med om? ;)

Du hade nog bara fått en vandrande-pinne på glasögonen.

När jag var liten (7-8 år) var jag Fob på grävling (grävlingsfobi, var hur skrajj för dom som helst). Iallafall så var det en sen höstkväll, då skulle jag ta in en av våra 2 hundar, som hade gått in i en nyponhäck. Det var kolsvart ute och jag följde linan in i häcken. Då hörde jag ett prassel i löven en meter bakom mig. Jag tänkte direkt på att en grävling skulle bita tag i min fot å vrida å slita sönder den. Jag skrek till och sen kolla jag bakom mig, då var det vår andra hund som var lös. Fy fan vad skrajj jag var!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du hade nog bara fått en vandrande-pinne på glasögonen.

1. finns ej fria vandrande pinnar i sverige

2. jag har ej glas ögon ;)

en annan läskig sak som hände mig förra året var när jag skulle hämta min mobil hos pappa och när jag satte mig på moppen och körde typ en kilometer genom en två-filig skogsväg så stannade skiten bara. ingen bensin kvar :) då hände det. jag hörde ett ljud som lätt ungefär som nån skulle blåsa i en flaska och ett lätt surrande ljud, och tre ljus prickar kom upp ur skogen typ 200 meter längre bort på vägen. de såg ut ungefär som ICA-märket och lyste i vitt/grönt sken. berättade det på en UFO sida som jag inte minns namnet på. typ nåt svenska ufo någonting och de trodde som tur var på mig. sen dess tror jag på att ufon kommer hit till jorden ibland :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. finns ej fria vandrande pinnar i sverige

2. jag har ej glas ögon ;)

en annan läskig sak som hände mig förra året var när jag skulle hämta min mobil hos pappa och när jag satte mig på moppen och körde typ en kilometer genom en två-filig skogsväg så stannade skiten bara. ingen bensin kvar :) då hände det. jag hörde ett ljud som lätt ungefär som nån skulle blåsa i en flaska och ett lätt surrande ljud, och tre ljus prickar kom upp ur skogen typ 200 meter längre bort på vägen. de såg ut ungefär som ICA-märket och lyste i vitt/grönt sken. berättade det på en UFO sida som jag inte minns namnet på. typ nåt svenska ufo någonting och de trodde som tur var på mig. sen dess tror jag på att ufon kommer hit till jorden ibland :P

"No Offense förfan!"

Men jag har sett nåt som såg ut som ett Fönster som ändrade färg och försvan. Mitt i himmeln

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske borde lägga av med dom där svamparna ett tag framöver?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ute och åkte med min 125cc i skogen när en älg springer fram framför mig och ställer sig framför mig och frustade..

Vände och åkte hem som en jävla idiot!! :ph34r:

En annan läskig sak var när jag krockade med 125cc med en annan kompis.. Jag flög upp 2 meter upp i luften och flög över honom ett par meter.. Trodde jag skulle dö när jag hörde krocken.. Men vi klarade oss båda oskadda.. Krocken va i ca. 50km/h.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor