guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 här tänkte jag att ni kan skriva om det läskigaste ni sett/hört/varit med om. när jag var typ 10 eller något sånt så var jag hos en kompis som bor alldeles vid en skog, sen på kvällen när vi var ute när jag skulle sova över så var vi ute. klockan varväl 11-12 tiden på natten. vid skogen ligger det en jordgubbs odling, ett stort fält som det alldrig växer jordgubbar på. men iallafall så var det någonting lågnt såg ut som en smal, lång människa typ minst två meter eller mer, den sprang från skogen över fältet och in i skogen på andra sidan och då hörde vi ett surrande ljud och det blinkade till därfrån han kutade in. han kanske var typ 50 meter bort så vi såg inte så tydligt, men läskigt var det så, vad är det läskigaste ni varit med om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 har aldrig blivit så skraj bara när någon idiot skickar en sån där hitta 3 fel bilder som det hopper upp ett cp fejs och skrämmer kjolen av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 har aldrig blivit så skraj bara när någon idiot skickar en sån där hitta 3 fel bilder som det hopper upp ett cp fejs och skrämmer kjolen av mig sånt är bara jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 När jag var i rättvik. jag sov i samma rum som thomas kvick mördade 2 tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Mördade han dom då eller? Eller gjorde han det efter? Jag minns inte det läskigaste jag varit med om faktisgt uppdaterar eller skriver senare om jag gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 här tänkte jag att ni kan skriva om det läskigaste ni sett/hört/varit med om. när jag var typ 10 eller något sånt så var jag hos en kompis som bor alldeles vid en skog, sen på kvällen när vi var ute när jag skulle sova över så var vi ute. klockan varväl 11-12 tiden på natten. vid skogen ligger det en jordgubbs odling, ett stort fält som det alldrig växer jordgubbar på. men iallafall så var det någonting lågnt såg ut som en smal, lång människa typ minst två meter eller mer, den sprang från skogen över fältet och in i skogen på andra sidan och då hörde vi ett surrande ljud och det blinkade till därfrån han kutade in. han kanske var typ 50 meter bort så vi såg inte så tydligt, men läskigt var det så, vad är det läskigaste ni varit med om? Alien :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Mördade han dom då eller? Eller gjorde han det efter? Jag minns inte det läskigaste jag varit med om faktisgt uppdaterar eller skriver senare om jag gör det... nej typk 5 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nej typk 5 år sen Men det var ju inte läskigt då utan senare eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 När jag var i rättvik. jag sov i samma rum som thomas kvick mördade 2 tjejer Den mytomanen... Hur många av morden han erkänt har han faktiskt begått? Någon som vet? Läskigaste jag varit med om, woaw. Ehm...Kanske när jag hade fått för mig att jag skulle dö pga min njursjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Min läskigaste upplevelse var nog när vi bodde i en lägenhet i ett äcklig lägenhetskomplex. Vi var nere i tvättstugan och en fyllekärring hade snott morsans handväska. Sen en annan gång nere i tvättstugan så kom den där fyllekärringen in med två andra fyllon när vi var där (kommer inte ihåg varför alla var där just då) så hotade dem att misshandla oss, en höjde knytnäven och sånt där skit. Om vi inte hade smitit ut bakvägen så vettifan vad som hade hänt Var 6-7 år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hha ajag har vatt rädd för mycket jag Den första e väl när min farsa hade supit så mycket så han blev medvetslös och hjäratat slutade Slå på han men han klarade det sen när min älskade katt var borta i en vecka vi släpper bara ut hebnne på sommaren , men inte sen dess ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 De läskigaste jag varit med om var när mitt GTA III inte funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 De läskigaste jag varit med om var när mitt GTA III inte funkade Oh...! Berätta...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Oh...! Berätta...! Jag satt och hade spelat en del uppdrag sen stängde jag det, sen när jag skulle starta det igen funkade det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag satt och hade spelat en del uppdrag sen stängde jag det, sen när jag skulle starta det igen funkade det inte Jag tror inte Panimala var seriös. Han bryr sig nog inte. Läskigaste som hänt mig. Har ingen sån där alien, spöke händelse. Men det måste bli när jag bröt armen. Det var läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 när jag var typ 10 eller något sånt så var jag hos en kompis som bor alldeles vid en skog, sen på kvällen när vi var ute när jag skulle sova över så var vi ute. klockan varväl 11-12 tiden på natten. vid skogen ligger det en jordgubbs odling, ett stort fält som det alldrig växer jordgubbar på. men iallafall så var det någonting lågnt såg ut som en smal, lång människa typ minst två meter eller mer, den sprang från skogen över fältet och in i skogen på andra sidan och då hörde vi ett surrande ljud och det blinkade till därfrån han kutade in. han kanske var typ 50 meter bort så vi såg inte så tydligt, men läskigt var det Jaha, så du såg någon som kvällsjoggade i skogen. Vad var det som var läskigt med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Läskigaste som hänt var när jag fick en sticka i handen :'( Trodde att jag skulle dö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hahahaha! Synd att du inte gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 sov över hos en kompis och hade just kört doom3 hela kvällen och precis när [kanske inte precis men..] klockan slog tolv så hörde jag ett par kastruller falla ner på övervåningen!! AAAH!! [fast sen fick jag reda på att det bara var katten men iallafall..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 sov över hos en kompis och hade just kört doom3 hela kvällen och precis när [kanske inte precis men..] klockan slog tolv så hörde jag ett par kastruller falla ner på övervåningen!! AAAH!! [fast sen fick jag reda på att det bara var katten men iallafall..!! För du trodde att alla monster från DOOM 3 skulle förflyttas till din övervåning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts