xPisc Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jo, jag skulle vilja göra om små korta filmsnuttar till 3gp MEN jag har ingen aning vilket program som kan omvandla de vanliga avi och mpeg filerna. Tveka inte på att ge förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vad är 3gp för format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) vad är 3gp för format? Det är formatet som min mobil spelar in filmsnuttar med (!!) Om någon vet vilka filmformat en Z1010 kan spela upp får den gärna skriva, jag vet dock att den hanterar MP4 men ingen aning hur jag får filerna till det heller Eller vänta, är MP4 en MP3 update? aja, mpeg1 och 4 ska den nog kunna hantera :/ Redigerad 4 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Har inget program som man kan precis konventera filmerna, men här tankar jag mina filmer till mobilen....Har en Sony Ericsson P800 och filmernas format är mpeg 4 --> mp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Fanns en sån här topic för ett litet tag sedan... FE Convert Drop är nog ett program som du söker efter... kan laddas ner här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts