mulla Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har inte gjort den första uppdragen i San Fierro jag kom ditt nyss men jag har klarat 28 uppdrag sammanlagt på den förra banan så hur mycket uppdrag skulle jag ha klarat för komma till Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag tror att det är typ 55-57 missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 57 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 då har jag 25 uppdrag kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Varför frågar ni hela tiden hur långt det är kvar till den andra staden...? Kommer ni så kommer ni så forsätt spela istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 När Toreno ringer en kan man komma till Las Venturra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 När Toreno ringer en kan man komma till Las Venturra hur gör man det så att han ringer vilken uppdrag måste jag klara för att han ska ringa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 57 uppdrag? jag kom inte dit förän jag hade gjort 67 typ, när du har köpt flygplatsen och klarat det uppdraget kan du åka till venturas, tror iofs inte att du behöver klara flygskolan men bra att ha det gjort! btw flyga är det roligaste i hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts