Logi Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag ska köpa en ny mobil...men jag vet inte vad jag ska köpa för nån?? nån som har nåt tips på en bra och ganska billig mobil.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 3510i finns lite här och där med comviq kontant för 500-600 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hur billig hade du tänkt dig?? vad har du för krav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har köpt en mobil för 495 kr som heter a925 som har kostat ca 6000 kr .. det e ganska stor men väldigt bra för det priset. det är kontantkort allså jag fick också med en jävla massa gregor som jag inte orkar rabbla upp Lite Fakta om telefonen: •MoVi-samtal (videosamtal) • Bild och video, MMS • Kamera (video och stillbilder) MP3 och MPEG4 • Skärm: 40x62 mm, över 65.000 färger, 208 x 320 pixlar • Minne: 8 MB inbyggt minne • Expanderbart minne • Stereoljud och polyfoniska ringsignaler • USB-port (IR-port för uppkoppling mot dator) • Bluetooth 1.1 • Support för e-post (POP 3, IMAP-klienter) • Synkronisering med MS Outlook • Symbian version 7.0 operativsystem • Operabrowser • Standbytid upp till 100 timmar* • Taltid upp till 100 minuter* • Videosamtal/videoklipp upp till 60 minuter* • 3G, GPRS, trippelband GSM 900/1800/1900 MHz • Vikt: 212 g • Volym: 175 cc Detta följer med: • 2 Batterier • 2 laddare • Stereoheadset • USB-kabel • 32 MB minneskort • Telefonställ med laddfack för extra batterier • Mobilfodral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Om det är 3-kontaktkort så ränka med att du måste fylla på med 150 kr+ varje månad, om du vill behålla pengarna alltså=dyrt abonnemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det är inte något abonnemang! Det är KONTANTKORT pengarna tas bort efter 1 månad och då kan man ju ringa GRATIS till alla polare som har 3 .... men behöver ju inte fylla på sedan när pengarna tagit slut om man inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 en nokia nånting......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hur billig hade du tänkt dig?? vad har du för krav? inga särskilda krav...ja tänkte bara höra om nån hade nåt bra förslag på en bra mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts