Reiny VS Snowy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 han o jag satt och spelade en vacker höstdag.vi hadde varit i konsum och köpt korv men sen när vi kom hem stog mamma i köket och bakade KAKOR!!!!!!!!! ahhh vi blev jätte rädda!jaja sen spelade vi gta sa vi körde ett uppdrag och helt plötsligt kom vi till ett tåg med massa gubbar somm sköt mot oss det var f*n som en actionfilm det var jätte coolt!! någon mer som har upplevt detta?___--///Rein o linus i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 öhh..? du behöver ju vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Stackare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är därför man har en åldersgräns på 18år för att inte de små skall få mardrömmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det var någon inne på min har bytt lösenord beklagar!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Åldersgränsen är bra för dom som kan bli psykiskt sjuka, ungefär som du. Själv är jag 14 men jag blir inte störd i huvet av att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag blir inte direkt störd av såna här spel. Man måste ju ha ett liv, jag och min kompis ska te x leta upp kalmars flygplats idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 haha.. men hur kommer du in nu då om nån bytt lösenord?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Åldersgränsen är bra för dom som kan bli psykiskt sjuka, ungefär som du. Själv är jag 14 men jag blir inte störd i huvet av att spela. Ja för det är ju bara minderåriga som kan bli psykiskt sjuka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 nerds jag har ju bytt lösen!!! lol ja men jag bor i kalmar C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 FAn blir juh upprörd...så små barn borde inte spela spel som GTA....lite för överdrivet för dom med sånt våld och allt....borde spela tarzan, disney eller racer spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag blir inte galen och jag är 12 däremot börjar jag snacka som CJ, Ryda osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 han o jag satt och spelade en vacker höstdag.vi hadde varit i konsum och köpt korv men sen när vi kom hem stog mamma i köket och bakade KAKOR!!!!!!!!! ahhh vi blev jätte rädda!jaja sen spelade vi gta sa vi körde ett uppdrag och helt plötsligt kom vi till ett tåg med massa gubbar somm sköt mot oss det var f*n som en actionfilm det var jätte coolt!! någon mer som har upplevt detta?___--///Rein o linus i skolan! någorlunda konstigt inlägg, vad försöker du berätta? tror inte riktigt att du borde spela GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men förf*n sluta hakka på han...det har hänt mig med att min msn å sånt blivit hackad...tänker inte säga vem men det är en person här på forumet...acceptera att han blivit hackad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 gta borde vara för typ 10 år bara tycker inte det är så hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 nerds jag har ju bytt lösen!!! lol ja men jag bor i kalmar C! skriv inget onödigt som att din "mamma" bakar kakor! tönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 och här visas klart och tydligt åldern och intelligensen på de flesta på det här forumet ^^ lite kul att läsa det här faktiskt och ja såklart syftar jag på svaren och inte orginalposten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag tycker bara att det är fel att man ska störa sig på nån bara för att han bivit hackad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Själv är jag 12 och beter mig inte riktigt sådär . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 han o jag satt och spelade en vacker höstdag.vi hadde varit i konsum och köpt korv men sen när vi kom hem stog mamma i köket och bakade KAKOR!!!!!!!!! ahhh vi blev jätte rädda!jaja sen spelade vi gta sa vi körde ett uppdrag och helt plötsligt kom vi till ett tåg med massa gubbar somm sköt mot oss det var f*n som en actionfilm det var jätte coolt!! någon mer som har upplevt detta?___--///Rein o linus i skolan! Jag är lite nyfiken på vad du menar med "upplevt detta". Tvekar lite, men om det är det jag anar så är du lite pervers. Men är det det andra är du nog psykisk sjuk, hmm. Trots mina nogranna undersökningar, på avstånd, kan jag inte fastställa patientens sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts