Plutonium_Man_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Funkar bara på pistoler och micro smg's. Du kanske inte har hitman. Prova mera. Men jag har hitman på alla vapen! Och jag vet att det bara är på pistoler och Machine Pistol! Men hur FN får man 2 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Funkar bara på pistoler och micro smg's. Du kanske inte har hitman. Prova mera. funkar på avsågade hagelgevär också, hur grymt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det heter VAPNET, så din ställa-mot-väggen-försvarsmetod funkade inte heller så jättebra. "M4 är det enda bra vapnet" Nej, det heter vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men jag har "Hitman" skill på alla vapen, och har haft det ett tag, men jag får alldrig 2 vapen vilka jag än använder! Du måste hitta ett till vapen, om du har det vapnet som du har hitman skills på, och ser en gängmedlem tex, som också har det vapnet, då kan du döda honom och ta hans vapen och då har du två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 "M4 är det enda bra vapnet" Nej, det heter vapen Nä-ä. Förrutom att det är grammatiskt fel är det även fel i betydelsen. AKn fungerar alldelles utmärkt när det gäller att slakta. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 asså fan hur fixar man så mycket skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kan man ha 2 deagles när man har fått hitman skills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 asså fan hur fixar man så mycket skill köp massa ammo ställ dig vid en savepoint och skjut människor som satan och när du har lite liv kvar spara och du får fullt med liv + blir av med snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 gör bara headshot,(stå nära och använd auto-aim) så går det fortare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kan man ha 2 deagles när man har fått hitman skills? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 fan då,det hade ju varit as coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joimy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 svårt och fullt i vapen mätaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 svårt och fullt i vapen mätaren skjut bara en massa folk, det tar en del tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 äre bara jag som har dubbelhandigt vapen (2 uzi) ? Vad är bäst: 1.AK47 2. 2 uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 2 uzi, dom dör på 1 sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad är bäst: 1.AK47 2. 2 uzi 1. M4 så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har dubbla me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 1. M4an 2. AK47 3. DesertEagle 4. 2 uzi.. Mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 2 uzi, dom dör på 1 sekund w0rd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ands Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 AK POWWWER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts