Donkeey Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 äre bara jag som har dubbelhandigt vapen (2 uzi) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hur fåru det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag använde uzi hela tiden sen när jag skulle göra ett uppdrag så märkte jag att ja höll i två vapen ! när man får full machingun skill så får man 2 vapen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag använde uzi hela tiden sen när jag skulle göra ett uppdrag så märkte jag att ja höll i två vapen ! när man får full machingun skill så får man 2 vapen ! Oh my god i want them Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Oh my god i want them hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 haha jag gjorde största misstaget jag tog min smg o gjorde jätte mkt uppdrag, sen hade jag hitman skills men det går tydligen inte att använda dubbel smg's :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 skulle vart skoj om man kunde ha dubbel bazooka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har också två Machingun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag har dubbelt i 9mm och uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Haha nej, jag har också, men det är ju värdelöst, M4 är det enda bra vapen >,< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 M4 är det enda bra vapen >,< och jag bor i en hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jesus, min mening var helt rätt formulerad, så din ironiska svensklektion blev inte så där fenomenalt lyckad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 man ska ha två M4 sen en 9mm mellan benen så när man gör en juck rörelse så skjuter pistolen. sen så ska man ha två granater som örhängen så när man gör som hundar gör när dom torkarsig så flyger granaterna iväg och exploderar. det skulle vara något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jesus, min mening var helt rätt formulerad, så din ironiska svensklektion blev inte så där fenomenalt lyckad. Det heter VAPNET, så din ställa-mot-väggen-försvarsmetod funkade inte heller så jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har hitman leveln på alla vapen.... iaf alla som man kan köpa på Ammu nation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag tycker att två avsågade hagelgevär är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 har dubbla uzis och pistoler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men jag har "Hitman" skill på alla vapen, och har haft det ett tag, men jag får alldrig 2 vapen vilka jag än använder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men jag har "Hitman" skill på alla vapen, och har haft det ett tag, men jag får alldrig 2 vapen vilka jag än använder! Funkar bara på pistoler och micro smg's. Du kanske inte har hitman. Prova mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts