Carolus XII rex suenica Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Funkar ps1 kontroller till ps2 ? //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ja dom funkar för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Here we go... alltid är det två som ska svara olika svar och i detta fallet: Ja eller Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Har hört att PS1 kontrollerna endast fungerar på PS1 spel men är tveksam.... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 PS1 kontrollerna fungerar lika bra till PS2 som till PS1. PS1 minneskort fungerar också till PS2 men endast till PS1 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ps1 kontrollerna funkar väl med ps2-spel om man har styrspakar (eller vafan de heter) på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ps1 och ps2 kontroller : the same shit diffrent colors *stavning * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ägande svar . Jag vill att PS2 spel ska funka i PS1 . Men mitt PS1 är trasigt ändåså . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ps1 och ps2 kontroller : the same shit diffrent colors *stavning * Hört talas om dual shock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 de funkar helt klart , men de e ju inte samma kontroller Den till ps2 heter ju dual shock 2 och ps1 kontrollerna finns inte r3 och l3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 de funkar helt klart , men de e ju inte samma kontroller Den till ps2 heter ju dual shock 2 och ps1 kontrollerna finns inte r3 och l3 L3 och R3 finns visst, på Dualshock 1. Kan ta bild, men det är jag för lat för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 L3 och R3 finns visst, på Dualshock 1. Kan ta bild, men det är jag för lat för Men inte på orginalkontrollerna. Dom andra är ju likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Men inte på orginalkontrollerna. Dom andra är ju likadana. Ska slicka dig bakom örat en vacker dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ska slicka dig bakom örat en vacker dag Snälla i, det är skönare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ps 1 kontrollerna har nog L3 å R3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 de funkar,förutom att om du ska gasa i nfsu med en ps1 kontroll funkar de inte, man måste gasa med den högra analoga spaken, de har jag upptäckt de är iallafall så på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 PS1 kontrollerna fungerar lika bra till PS2 som till PS1. PS1 minneskort fungerar också till PS2 men endast till PS1 spel. Så var det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Funkar ps1 kontroller till ps2 ? //Carolus Ja det gör de. Men PS2:ans DualShock har tryckkänsliga knappar och det har inte PS1:ans DualShock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts