kolllish Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nån som vet var klädbutiken Didier Sachs ligger? På kartan som man får med så står det att den ligger i Los Santos men väl där så var det någon annan klädaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tror du måste klara alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kolllish Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jasså okej jobbigt. Men kan man köpa kostym någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vet inte, har inte brytt mig, det ända jag har lagt till är ett halsband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Vet inte, har inte brytt mig, det ända jag har lagt till är ett halsband svarta byxer , svart hoody , vita skor glasses och frilla har jag fixat. min gubbe liknar Puff Dady lovar dig Redigerad 4 november, 2004 av Ronaldo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts