Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kan berätta en jävligt läskig händelse som hände mig tidigare idag i San Andreas. Jag körde nånstans i skogen på en liten väg, det åskade och ösregnade i spelet. Jag körde en jeep och var påväg till min uppdragsgivare. När det började bli uppförsbacke så gick det lite långsammare, det var ganska mörkt. Då blixtrade det till som fan och hela kontrollen vibrerade. Då såg jag det. Mitt i vägen stog någon, jag fick en sån där iskall känsla igenom kroppen. Jag tvärstannade bilen och sprang ut. Som tur var så var det bara en liten gran, men jag var väldigt säker på att det var en liten flicka som stog där. Händelsen var som hämtade ur en skräckfilm . Sen är det väll ganska läskigt när jag går i skogen, det är helt dimmigt och mörkt och man hör konstiga ljud. Har ni några läskiga San Andreas upplevelser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hehe, har alldrig upplevt något sånt, däremot tycker jag att det är lite läskigt att simma ute i havet (inte i de små sjöarna eller så), allt är så stort och djupt, man känner sig så liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Psychooo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hehe.. Ett litet tips är att trycka på Mute-sound knappen på TV-kontrollen och öka brigthness på TVn så är det kanske inte lika läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hatar att åka i skogen som du sa.. Så jävla äcklig känsla när det är mörkt, dimmigt och åska. Tänker hela tiden på Bigfoot då Tänk om han kommer o bara sliter ut en ur bilen och käkar upp en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Läsktigt å läskigt, men var ute i skogen i natten och det regnade och det var dimmigt. Helt plötsligt började det smälla som fasen, lät nästan som fotsteg Men det var bara åskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 stod uppe vid catalinas stuga, hade precis sparat och satte mig vid datorn utan att pausa, efter ungefär 2 minuter hörde jag ett skitläskigt skratt.. lätt som en påskkärring, fast med mansröst på nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 CJ:s morsas spökvålnad har ju R* bekräftat att de finns......(står om det i BIGTOOT VS ALIEN topicen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 var visar sej detta spöke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vet inte, men ja gissar på kyrkogården...(man gjorde ett uppdrag där i början av spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kan berätta en jävligt läskig händelse som hände mig tidigare idag i San Andreas. Jag körde nånstans i skogen på en liten väg, det åskade och ösregnade i spelet. Jag körde en jeep och var påväg till min uppdragsgivare. När det började bli uppförsbacke så gick det lite långsammare, det var ganska mörkt. Då blixtrade det till som fan och hela kontrollen vibrerade. Då såg jag det. Mitt i vägen stog någon, jag fick en sån där iskall känsla igenom kroppen. Jag tvärstannade bilen och sprang ut. Som tur var så var det bara en liten gran, men jag var väldigt säker på att det var en liten flicka som stog där. Händelsen var som hämtade ur en skräckfilm . Sen är det väll ganska läskigt när jag går i skogen, det är helt dimmigt och mörkt och man hör konstiga ljud. Har ni några läskiga San Andreas upplevelser? Låter jävligt läskigt men det är ändå sånt som gör spelet så kul och verkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) HAHAHAHHAAHHAHAHA tyckte det var en rolig grej faktiskt jag har inget och va rädd för för när jag är i skogen så har jag M16 motorsåg och full armor så ingen storfot vågar sej på mig! Jag kommer stycka hans fötter Edit kom på en sak min kompis siter och lirar GTA SA här nu (han sover här) Så sa jag att han skulle sticka till berget med kamera och tjecka läget för det skulle va fett om han fick något på bild så lägger jag ut det här på något vänster' Redigerad 4 november, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag hörde bara hästar och massor människor i öknen kl 23.00 - 02.00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Besök denna hemsida www.ircspy.com.Titta lite längre ner så kommer det stå GTA:San Andreas Myth Hunt.Bra hemsida står mycket om dom här läskigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) PÅ IRCSPY: Bigfoot - Believed to roam at the base of Mt.Chiliad. Sceenshots Provided, Believed to be fake. The hunt continues. CJ mum's ghost - Can apparently be caught on camera in Cj's home. No proof yet. Black shape in Airport - Believed to be the Bigfoot again. Weird Noises - Heard around, No recordings as of yet. Mystery phone booth - Apparently appears somewhere in the desert. (Think of the film "Fear and Loathing in Las Vegas) Ghost Ship - No Details on this. Ghost Car - Confirmed. On the bottom of the map there are 2 gray horsehose shapes, go to the edge of the left one on the map, there is a ditch and it has some wrecked up old cars. Get in the one at the top of the hill, drive it away somewhere and come back to that spot. Walk away for a few seconds then come back to see the same driverless car emerge from the woods. This car is already wrecked and is not repairable in a pay and spray or garage (mod shop repairs it though). People have been saying this may be how CJ's father died? UFO - Confirmed, We have a very good screenshot of this on the Forum thread. Plane Crash's - There are random plane crash's, I've seen these myself but cannot provide proof. People Committing Suicide - Apparantly true, No evidence as such yet. Jaws - Said to be true on other forums although no evidence has been seen. Alien Radio - Apparently when your driving around the desert your radio is hijacked by Aliens, No recorded proof yet. Fly Fish - Still needing photo evidence Four Armed Freak - Seen, not proven Sea Serpent - Apparently real, although the screenshot we have isn't too good. Ghosts of Fort Carson - Was talked about on the official San Andreas website untill release date when it was removed. Rumour say's you can hear them during the night at Fort Carson Haunted House - Weird breathing, creaking floorboards and footsteps upstairs all need confirming. You get shot with a rocket by a F-18 and die if you fly too far out to sea - No proof Redigerad 4 november, 2004 av vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tror den här bilden visar UFON: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag skiter på mig snart jag som nyss fick san andreas nu kan jag inte spela :'( :'( tack så jävla mycket!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Den här också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 c lt ska lätt kolla runt på såna ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Tror den här bilden visar UFON: Ursäkta mig men vad är det som liknar ett UFO på bilden?.... Redigerad 4 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts