Xazzi Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Ja va händer efter man hittat 50 snäckor 50 hästskor? vet att snäckorna e i första staden o hästskorna i tredje. Men ligger det nåt i andra? Redigerad 3 november, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag hittade en snäcka i en sjö på andra banan? Det finns ställen man ska klottra på på första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 1.Snäckor finns i vatten. 2.Hästskor finns i Las venturas. 3.Tags finns i Los Santos. Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jo, oysters finns i alla delar. sprayar du alla 100 tags (Los Santos) får du fra vapen till CJs hideout tar du alla photo ops (San Fierro) får du fyra vapen utanför garaget tar du alla 50 hästskor (Las Venturas) får du fyra vapen utanför ??? hittar du alla 50 musslor får du en högre sex appeal och något mer har jag för mig (inga vapen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jo, oysters finns i alla delar. sprayar du alla 100 tags (Los Santos) får du fra vapen till CJs hideout tar du alla photo ops (San Fierro) får du fyra vapen utanför garaget tar du alla 50 hästskor (Las Venturas) får du fyra vapen utanför ??? hittar du alla 50 musslor får du en högre sex appeal och något mer har jag för mig (inga vapen) Vad ska man fota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Oyster får man efter 50 mer sex appeal och lung capacity ( kan vara längre under vattnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) * Saker man ska fota i San Fiero (50) * Tags i Los Santos (100) * Blommor i hela San Andreas man ska plocka (40) * Ostron i hela San Andreas * Hästskor i Las Venturas * UNIQUE STUNT JUMPS i hela SA DET HÄR VAR ALLT EDIT: @ tarzan : Sakerna man ska fota upptäcker man på så sätt att det finns en kamera ikon över föremålet. Ett bra tips är att fota "X-ikonen", på den där macken där man plockar upp en snubbe på ett uppdrag..! så om du kollar över den stora X-skylten (som snurrar) så ser du en liten kamera ikon, testa att fota så får du se! Redigerad 4 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 * Saker man ska fota i San Fiero (50) * Tags i Los Santos (100) * Blommor i hela San Andreas man ska plocka (40) * Ostron i hela San Andreas * Hästskor i Las Venturas * UNIQUE STUNT JUMPS i hela SA DET HÄR VAR ALLT Blommor? hur ser man hur många man har plockat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 * Saker man ska fota i San Fiero (50) * Tags i Los Santos (100) * Blommor i hela San Andreas man ska plocka (40) * Ostron i hela San Andreas * Hästskor i Las Venturas * UNIQUE STUNT JUMPS i hela SA DET HÄR VAR ALLT vad ska man fota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 EDIT: @ tarzan : Sakerna man ska fota upptäcker man på så sätt att det finns en kamera ikon över föremålet. Ett bra tips är att fota "X-ikonen", på den där macken där man plockar upp en snubbe på ett uppdrag..! så om du kollar över den stora X-skylten (som snurrar) så ser du en liten kamera ikon, testa att fota så får du se! Det här skrev jag till Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts