alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag behöver hjälp med 1.Uppdraget "Farewell my love", hamnar alltigd efter/bilen börfjar brinna/åker i havet. Någon som har något tips om hur man klarar av uppdraget. 2.Något effektivt sätt att få upp min driving skill. 3.Hur många racinguppdrag man måste göra hos Cesar?(på landet) Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aaa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det är 2 race-uppdrag man kör hos Cesar. Kan tyvär inte hjälpa me dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag behöver hjälp med 1.Uppdraget "Farewell my love", hamnar alltigd efter/bilen börfjar brinna/åker i havet. Någon som har något tips om hur man klarar av uppdraget. 2.Något effektivt sätt att få upp min driving skill. 3.Hur många racinguppdrag man måste göra hos Cesar?(på landet) Tacksam för svar vad jag vet så är de tbara att köra runt för å få upp "driving-skillsen" och du får väl helt enkelt öva på att köra, var sparsam med gasen, man kan ändå köra ifrån dom på raksträckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 2.Något effektivt sätt att få upp min driving skill. 2.Finns inte carschool ännu om den inte finns gör som jag ta skarpa kurvor i hög fart och lek lite så övas det upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts