Pastor Vercetti Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 måste dra vi ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Hej då... Ska ladda ner den där GTA3 1.1 nu! Och Arvid!! Kom ihåg: DU SKALL VARA MIG EVIGT TACKSAM (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 kan non hjälpa mig att flyga med dodo på ps2 tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Inte så mycke tror ja... Men kom ihåg att aldrig trycka på Dodo upp ( PS2: Dualshock-spaken upp. PC: Num 9 ) under flygningen. Håll ner Dodo ner ( PS2: Dualshock-spaken ner. PC: Num 6 ) när du ska lyfta, tills nospartit börjar skrapa i marken. Släpp sen Dodo ner tills planat lugnat sig ett kilo eller 2 och tryck lite på Dodo ner tills planet är helt vågrätt. Du kan kolla från sidan om du är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Inte så mycke tror ja... Men kom ihåg att aldrig trycka på Dodo upp ( PS2: Dualshock-spaken upp. PC: Num 9 ) under flygningen. Håll ner Dodo ner ( PS2: Dualshock-spaken ner. PC: Num 6 ) när du ska lyfta, tills nospartit börjar skrapa i marken. Släpp sen Dodo ner tills planat lugnat sig ett kilo eller 2 och tryck lite på Dodo ner tills planet är helt vågrätt. Du kan kolla från sidan om du är osäker. Det är svårare från sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 tack för infot kan non mer tips om hur man flyger dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 vad gör jag för fel? 1jag gasar och holler in knapen ner 2när jag skraper i marken släper jag ner knapen 3jag åker bara up i luften som en kanon kula 4sen stört dyker jag bara vad jör jag för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Glöm inte att räta upp planet så det är rakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Juppz! Tryck Dodo ner satt flygplanet blir rakt som strecket: - Tips: Håll inte in Dodo ner! Tryck lite lätt på den bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 YES jag kom till ghost town,men ni hade rätt det finns inget att se bara tre securitas bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag har hört att det finns en svart speciel bil parkerad på ghost town. Om man går in i den så kommer det fram nån konstig lista på massa gator man vill åka till så åker bilen dit och att det finns vita huset där e det sant iså fall varför finns det inte allt det där?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Det är Sk*t tr åkigt där IaF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag har hört att det finns en svart speciel bil parkerad på ghost town. Om man går in i den så kommer det fram nån konstig lista på massa gator man vill åka till så åker bilen dit och att det finns vita huset där e det sant iså fall varför finns det inte allt det där?????????? Det du menar är inte Ghost Town utan staden Carser City som någon hittat på. Det finns alltså inget Carser City, läs mer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 så det finns inget som heter Carser city i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 så det finns inget som heter Carser city i spelet? Quote av ARVID "Det finns alltså inget Carser City, läs mer här. " NEJ! är du trög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 NEJ! är du trög? Värkar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Värkar så.. Kan du sluta spamma så förbannat mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 yippe :=) jag kom till ghosttown idag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Grattis!! Man kan ladda hem en mod från nån gta3 sida... www.gta3.net Den heter "Trip to Ghost Town". Då kan man gå på gatan, gå igenom bilarna och gå ut på baksidan av Liberty Bank om man har lust! Själv har jag inte testat det eftersom spelet hängde sig då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 det e för fan skit enkelt att komma till ghost town.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts