ever Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Uppdraget i LV där man ska sno 4 polismotorcyklar....där ska finnas 1 motorcykel i polishuset som man ska hämta....jag hittar fan inte den, VAR ÄR DEN??? Den gröna pricken är där men inte cyklen =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Alla är vid sina gröna markeringar :/ iaf var det så för mig, hum... Han åker iväg om du inte är snabb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jo men åker han iväg så flyttar sig pricken ju. Den som jag menade, den under polishuset står stilla...men jag kan fan inte se den. Har du hittat en där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hittade den nu, stod runt hörnan och inte nere i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mmm preicis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jävla skit, skulle nyss ta den sista cykeln...skulle skjuta polisen som satt på...sprängde hela skiten istället...misson failed =(( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts