VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hej, är det ingen som kan försöka göra en volvo 740? skulle bli jätte glad då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har gjort den här för ett tag sen.. ser fruktansvärd ut så ingen behöver direkt klaga har funderat på att göra en ny men.. den kanske funkar så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har gjort den här för ett tag sen.. ser fruktansvärd ut så ingen behöver direkt klaga har funderat på att göra en ny men.. den kanske funkar så länge jag tror inte den skulle se så fruktansvärd ut om du fixade finare texturer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om du vill, så kan du göra en ny, Jag vill bara hjälpa en kompis, det är liksom inte jag som vill ha bilen anars kan du göra nya textures, min kompis sa att han inte ville ha den för : Den har buggiga säten och lacken är ful: jag fattadeinte riktigt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Den har buggiga säten och lacken är ful går nog inte att uttrycka det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 , Nej men, kan du göra en ny? jag ska inte tjata men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 , Nej men, kan du göra en ny? jag ska inte tjata men Nån dag...om man får tid över kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 En fråga gunde.. hur många frågor efter bilar har du nu? 10? 5000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 3, Först "fick" jag inte fråga efter en Toyota Yaris, Sen ville ingen göra en mini cooper, och nu den här, och den är bara till för att jag hjälper en kompis, jag vill inte alls ha den här bilen, det är min kompis som säger att han avgudar volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) 3, Först "fick" jag inte fråga efter en Toyota Yaris, Sen ville ingen göra en mini cooper, och nu den här, och den är bara till för att jag hjälper en kompis, jag vill inte alls ha den här bilen, det är min kompis som säger att han avgudar volvo oj glömde vad ja skulle skriva , för kännedom finns det flera st mini cooper på andra sidor. Redigerad 4 november, 2004 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 3, Först "fick" jag inte fråga efter en Toyota Yaris, Sen ville ingen göra en mini cooper, och nu den här, och den är bara till för att jag hjälper en kompis, jag vill inte alls ha den här bilen, det är min kompis som säger att han avgudar volvo be din kompis att bli medlemm och skriva själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Han säger att han är medlem fast han har glömt nick och lösen jag sa, gör ett nytt då, det går inte, säger han. jag vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 smart kompis.. vet han va han heter i verkligheten då? vet han om han lever? Säg till honom att han kan skicka in "glömt lösenord" så får man väl reda på både nick och lösen? bara o skriva in sin mail om han nu kommer ihåg den o sen så de e klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts