mulla Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hej, Jag har hört att gta:sa är 4.18 gigabyte stor. Och Hultenius säger att den skulle vara på en dubbel sidig skiva som skulle vara på 8 gb! 4 GB 8 GB Ser ni skillnaderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 4 GB 8 GB Ser ni skillnaderna? Nej, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hej, Jag har hört att gta:sa är 4.18 gigabyte stor. Och Hultenius säger att den skulle vara på en dubbel sidig skiva som skulle vara på 8 gb! 4 GB 8 GB Ser ni skillnaderna? vad spelar det för roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hultenius säger att spelet är på 8 gegabyte Men spelet är på 4 gegabyte Vart får han informationen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hultenius säger att spelet är på 8 gegabyte Men spelet är på 4 gegabyte Vart får han informationen ifrån? orka bry sig....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det 8 Gb..om du tänker på de som laddar ner SA e den 4 gb för att alla filer e zippade menas när man zippar upp dem så e det 8 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vart får han informationen ifrån? vet inte.. men rockstar kanske först planerade att släppa den på dubbellagrig skiva. men dom kanske ändrade sig (vad vet jag).. det kanske blev för dyrt med dubbellagrig DVD-skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 orka byta skiva när man kommer till ett nytt ställe det skulle bara vara jobbigt jag är glad att det är 1 skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 orka byta skiva när man kommer till ett nytt ställe det skulle bara vara jobbigt jag är glad att det är 1 skiva Ingen har någonsin sagt att det skulle bli dubbelskiva.. DubbelSIDIG skiva = skiva med två sidor DubbelLAGRIG skiva = skiva med dubbla lager.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jasså de e du igen , trög som alltid! Det är filer som gör att det ska bli svårare att kopiera. Det är igentligen på 2.5gb. Den bränna versionen e så stor och det är ingen skillnad på spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jasså de e du igen , trög som alltid! Det är filer som gör att det ska bli svårare att kopiera. Det är igentligen på 2.5gb. Den bränna versionen e så stor och det är ingen skillnad på spelen. menar du jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) 48[/size=1] hmm, jag tycker att 4 ser större ut SORRY EDIT: kan ingen förklara hur man gör liten text ? Redigerad 4 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vet inte.. men rockstar kanske först planerade att släppa den på dubbellagrig skiva. men dom kanske ändrade sig (vad vet jag).. det kanske blev för dyrt med dubbellagrig DVD-skiva? a vaddå så dom sket i en halvan av spelet eller hur menar du. Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 menar du jag nej, topicstartaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hultenius överdriver mycket , ska nog inte kunna tro längre på vad han skriver. han sa ju att spelet är så stort att den kommer med 8,5GB, när ja kollade strax GTA SA skivan så var den 4,19GB. GTA 3 och GTA VC hade större lager ca 4,30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det är nog inte hultan som överdriver, utan felaktig info som an fått... och dessutom så står det faktiskt att dom håller på att uppdaterafaktasidan om san andreas på san andreas sektionen om ni klickar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 han menar att han tror att den ska vara dubbelsidig, när den är dubbel lager !! Därför tror han att om den var dubbelsidig så skulle den var 8 gb, men nu är den ju enkelsidig (tror han ), så då måste det ju bara vara, aa, 4 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hultenius överdriver mycket , ska nog inte kunna tro längre på vad han skriver. han sa ju att spelet är så stort att den kommer med 8,5GB, när ja kollade strax GTA SA skivan så var den 4,19GB. GTA 3 och GTA VC hade större lager ca 4,30. Du borde inte lyssna på rockstar heller för att dom ger denna felaktiga information! R* är n00bs när det gäller GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) R* är n00bs när det gäller GTA. Haha, "ok" Men hultan kanske menade att gta:sa kommer släppas på en dubbellagrig dvd som man får plats med 8,5 GB på! Redigerad 4 november, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hultenius överdriver mycket , ska nog inte kunna tro längre på vad han skriver. han sa ju att spelet är så stort att den kommer med 8,5GB, när ja kollade strax GTA SA skivan så var den 4,19GB. GTA 3 och GTA VC hade större lager ca 4,30. GTA3 och GTA:VC kan omöjligt vara större än GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts