Padde Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Som sagt typ första dagen körde jag lite och kom till en stuga och där fanns en svartbil som var skitsnabb men dock minns jag inte var tusan det var. Nån som har en aning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 kanske var en infernus ? eller en ???-350 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 eller en Super GT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tror de va vid catalinas hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tror de va vid catalinas hus Buffalo kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Buffalo kanske? ja så hette den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Cheetah ? Snabbaste bilen jag kört hittills tror jag... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts