ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) de är så att när ja ska logga in på hotmail så kommer sidan inte fram!(efter ja skrivit användar namn o lössenord) även om ja går in på messeger och klickar på e-post så blir sidan bara vit! nån som vet va som e fel? *EDIT* sry för särskrivning i titeln hot mail sry ska va hotmail ) Redigerad 3 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Inte riktigt säker men på min syrras dator är det så på många sidor. Har för mig att det är nåt virus i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 sen är ju hotmail.com så förbannat segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 beror väl på uppkoppling, för mig é de som vilken sida som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hmmm men förut så funkade de bra! då ska ja scana datan nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 blir så för mig ibland, brukar funka efter några uppdateringar/stängning+öppning igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts